Xarxa Incorpora

Selecciona el teu territori per veure les entitats Incorpora que tens més a prop.

Múrcia

Incorpora Múrcia té com a objectiu aconseguir que les empreses de la regió siguin conscients de la necessitat de donar feina a les persones en risc d’exclusió, i de la importància de la seva col·laboració i la seva implicació en el procés d’integració. Durant ell 2023, el programa Incorpora Múrcia ha aconseguit promoure 1.092 insercions laborals.

Des del 2006 s’ha col·laborat amb 3.389 empreses i s’han impulsat 13.642 insercions laborals de persones en risc d'exclusió social.

Avui dia, Incorpora Múrcia està format per 10 entitats socials que centren la seva atenció en diversos col·lectius, com ara persones amb discapacitat, persones migrants, joves en risc d’exclusió, persones aturades de llarga durada, dones víctimes de violència de gènere, persones privades o exprivades de llibertat o persones procedents de minories ètniques.

Empreses contractants

Personas en riesgo de exclusión social

968 211 186 [email protected]

FAMDIF COCEMFE MURCIA

Personas con discapacidad física y orgánica

968 263 620 - 968 269 642 [email protected]

Fundación CEPAIM Acción Integral con Migrantes

Personas migrantes

868 107 579 - 637 779 192 [email protected]

CEOM - Asociación para la integración de personas con discapacidad Intelectual

Personas con discapacidad intelectual

968 882 277 [email protected]

Asociación Columbares

Personas en riesgo de exclusión social

968 824 241 [email protected]

COCEMFE CARTAGENA

Personas con discapacidad física

868 098 078 [email protected]

Formar part d'Incorpora és molt fàcil

Participa en el programa Incorpora

Fes servir el nostre formulari per posar-te en contacte amb l’entitat Incorpora més pròxima, o bé publica una oferta laboral directament.

• Emplena el formulari i l’entitat Incorpora més pròxima es posarà en contacte amb la teva empresa.
    Si vols, pots triar una entitat en concret i posar-t’hi en contacte directament.
  • L’entitat analitzarà què necessites i plegats dissenyareu un pla a mida.
    T’assessorarem sobre tots els incentius fiscals i t’oferirem un pla de selecció i formació personalitzat.
  • Es farà un seguiment de les persones que s’hagin contractat.
    Tant l'empresa com la persona contractada comptaran amb un tècnic de referència.
?

La Fundació Bancària ”la Caixa” (Fundació ”la Caixa”) tractarà les meves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud, el servei o la compra que realitzo; enviar-me informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitjo, enviar-me comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l’entitat i que es poden ajustar al meu perfil. Al document "Tractament Dades Personals" se m’indica com puc exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

Vull rebre tota la informació de la Fundació "la Caixa"

• Publica una oferta i l’entitat Incorpora més pròxima es posarà en contacte amb la teva empresa.
  • L’entitat seleccionarà els candidats que compleixin el perfil sol·licitat.
    Un tècnic d’inserció laboral t’enviarà la preselecció i, si cal, col·laborarà en el procés de selecció final.
  • Es farà un seguiment de les persones que s’hagin contractat.
?

Vull rebre tota la informació de la Fundació ”la Caixa”